Pámen Iroda
Pámen Iroda
Debrecen
Simonffy utca 32. 1/8.
+36 20 290 6363
 
  • Kezdőlap
  • Könyvelés
  • Pályázatírás
  • Aktuális pályázatok
  • Árak
  • Könyvelési kisokos
  • Kapcsolat
 
  • 2025.05.21.
  • Posted by: Somogyi Péter
  • Category: palyazatok
Nincs hozzászólás
Eszközbeszerzés

KKV-k növekedési lehetőségeinek támogatása a digitális infrastruktúra és transzformáció elősegítésére

A pályázat felhívás kódszáma: DIMOP Plusz-1.2.6-24

Ki nyújthat be támogatási kérelmet?

  1. Profitorientált mikrovállalkozások:
    1. amelyek rendelkeznek legalább egy lezárt (beszámolóval alátámasztott), teljes (365 napot jelentő) üzleti évvel (az előtársaságként való működés időszaka ebbe nem számít bele);
    2. amelyek éves átlagos statisztikai állományi létszáma a támogatási kérelmek benyújtását megelőző lezárt, teljes, de 2022-nél nem korábbi üzleti évben minimum 1 fő volt;
    3. amelyek Magyarországon székhellyel vagy az Európai Gazdasági térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel vagy telephellyel rendelkező kettős könyvvitelt vezető jogi személyiséggel rendelkező gazdasági társaságok, ezen belül korlátolt felelősségű társaságként vagy betéti társaságként működnek;
    4. amelyek esetében a megvalósítási helyszín legalább 180 napja szerepel a cégkivonatban bejegyzett székhelyként, telephelyként vagy fióktelepként az Észak- Alföldi- vagy az Észak-Magyarországi- vagy a Dél-Dunántúli- vagy a Dél-Alföldi régió területén;
    5. amelyek a DIMOP_PLUSZ-1.2.1-23 kiemelt projekt keretében biztosított, a vállalkozás digitális intenzitási szint felmérő rendszer alapján nagyon alacsonydigitális intenzitássalrendelkeznek.
  2. Jogi forma szerint támogatási kérelmet nyújthatnak be:
    • kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok
  1. Gazdálkodási formakód szerint támogatási kérelmet nyújthatnak be:
    • Korlátolt felelősségű társaság (GFO kód:113)
    • Betéti társaság (GFO kód:117)

Mikor lehet benyújtani a támogatási kérelmet?

A támogatási kérelmet 2025.01.31. 09 óra 00 perctől 2025.06.10. 23 óra 59 percig nyújthatja be az elektronikus kitöltő program segítségével.

Milyen tevékenységek támogathatóak?

  • Önállóan támogatható tevékenységek
    1. Eszközbeszerzés – Digitális technológiák, szolgáltatások bevezetéséhez és működtetéséhez szükséges informatikai, hálózati és telekommunikációs eszközök beszerzése
    2. Immateriális javak beszerzése – Digitális technológiák, szolgáltatások bevezetéséhez és működtetéséhez szükséges immateriális javak és felhőszolgáltatások beszerzése

Az a. pontban foglalt támogatható tevékenységekre elszámolni kívánt költségek nem haladhatják meg a projekt európai unió felé elszámolható összköltségének 50%-át.

Továbbá az a. és b. pontban foglalt támogatható tevékenységekre elszámolni kívánt költségeknek együttesen el kell érnie a projekt európai unió felé elszámolható összköltségének legalább 70%-át.

  • Kötelezően megvalósítandó, önállóan nem támogatható tevékenységek
    1. Könyvvizsgálat – digitális intenzitási szint, valamint közösségi mutató validálásához
    2. Százalékos átalányalapú finanszírozás költségei (Közvetetttevékenységek)
  • Választható, önállóan nem támogatható tevékenységek
    1. Szakértői szolgáltatás – Digitális technológiák, szolgáltatások bevezetésének és működtetésének szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatási és tanácsadási tevékenységek, kivéve, ha ezek a tevékenységek az önállóan támogatható tevékenységek részét képezi

A kötelezően megvalósítandó, önállóan nem támogatható tevékenységek a. és a Választható, önállóan nem támogatható tevékenységek a. pontban foglalt támogatható tevékenységekre elszámolni kívánt költségek nem haladhatják meg a projekt európai unió felé elszámolható összköltségének 30%-át.

Mennyi támogatást lehet igényelni?

Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 2 500 000 Ft, maximum 6 000 000 Ft.

A támogatás maximális mértéke a támogatási kategóriától függ, de azon belül a támogatást nyújtó határozza meg.

Ezzel összhangban jelen Felhívásban: Általános csekély összegű támogatás esetén a támogatás maximális mértéke az elszámolható költségek 90%-a.

Mennyi a művelet végrehajtására rendelkezésre álló időtartam?

A projekt fizikai befejezésére a megkezdéstől számított legfeljebb 12 hónap áll rendelkezésre, amennyiben a projekt részét képezi felhőszolgáltatás beszerzése, a projekt fizikai befejezésére a megkezdéstől számított legfeljebb 18 hónap áll rendelkezésre.

Milyen további szakmai elvárásoknak kell megfelelni a megvalósítás során?

  1. A kedvezményezett a megvalósítás során köteles a hatályos jogszabályokban meghatározott tájékoztatási és nyilvánossági kötelezettségeknek eleget tenni, a projektről és a támogatásról az ott meghatározott módon és tartalommal információt nyújtani.
  2. A projekt terület korlátozása: A következő régiókban megvalósuló fejlesztések támogathatóak: Észak-Alföld, Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl és Dél- Alföld.
  3. A megvalósítási helyszín műszaki követelményei
  4. A Támogatási Okirat hatályba lépését követően az okiratban foglaltak módosítására az alábbiak szerint van lehetőség: legfeljebb 2 alkalommal nyújtható be módosítási kérelem a megvalósítási időszakban
  5. Közgazdasági és pénzügyi elemzés

Melyek a kiválasztási kritériumok?

Nem hiánypótoltatható jogosultsági kritériumok:

  1. a támogatást igénylő átlátható szervezetnek minősül az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (a továbbiakban: Áht.) 1. § 4. pontja és 50. § (1) bekezdés c) pontja szerint,
  2. a támogatási kérelem pontjait a támogatást igénylő a Felhívásban meghatározott feltételek alapján releváns szakmai és pénzügyi tartalommal kitöltötte.

Milyen dokumentumokat szükséges csatolni?

  1. A támogatási kérelemhez csatolandó dokumentumok:
  1. A DIMOP Plusz-1.2.1-23 kiemelt projekt keretében biztosított, a vállalkozás digitális intenzitási szint felmérő rendszer (https://kkvdigital.dkf.hu/) alapján elkészült, a bemeneti felmérés eredményét igazoló támogatást igénylő vállalkozás által cégszerűen hitelesített, érvényes, eredeti igazoló dokumentum.
  2. Költségvetés alátámasztásához kapcsolódó dokumentumok
  3. A megvalósítási helyszín alkalmasságát alátámasztó legalább 4 db fényképből álló fotódokumentáció
  4. Nyilatkozat az önerő rendelkezésre állásáról
  5. A támogatást igénylő hivatalos képviselőjének aláírási címpéldánya vagy ügyvéd/jogtanácsos által kiállított aláírás-mintája
  6. Közösségi mutató vállalása esetén (amennyiben releváns): a bemeneti felmérés keretében kiadott, közösségi mutató szerinti digitális intenzitási szint bemeneti mérési eredményét igazoló, a támogatást igénylő vállalkozás által cégszerűen hitelesített eredeti, érvényes dokumentum
  7. Nyilatkozat mikrovállalkozásnak minősülésről

Melyek az elszámolható költségek mértékére és arányára vonatkozó elvárások?


Költségtípus
Minimális mértéke az Európai Unióval elszámolható összköltségre vetítve (%)Maximális mértéke az Európai Unióval elszámolható összköltségre vetítve (%)
1.1 Eszközbeszerzés költségei
70%
50%
1.2 Immateriális javak beszerzése és/vagy Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj–
2.3 Egyéb szakértői szolgáltatás költségei Szakértői szolgáltatás Könyvvizsgálat 2.1 Képzéshez kapcsolódó költségek


30%
2.1 Képzéshez kapcsolódó költségek–20%

Vegye fel velünk a kapcsolatot:



    palyazat